Savitarnos sistemos

Leiskite klientams savarankiškai naudotis Jūsų teikiamomis paslaugomis. Vis tobulėjančiame ir greitėjančiame pasaulyje apdoroti augančius klientų užklausų kiekius yra vis sudėtingiau ir brangiau, o tradiciniai „akis į akį“ ar skambučio metodai tampa per lėti, nepatogūs ir reikalaujantys daug žmogiškųjų išteklių.

Tam yra labai aiškus sprendimas – tam tikrus procesus galima automatizuoti ir vartotojams suteikti savarankiškumą. Suteikta prieiga prie paslaugų valdymo gali būti ne tik būti patogesnis ir priimtinesnis būdas klientui užsakant paslaugas, bet ir pačiam sistemos administratoriui lengvina krūvį. Laimi abi pusės

Kodėl verta?

  • Savitarna gali suteikti greitą ir patogų paslaugų užsakymą bet kuriuo paros metu
  • Suteikiant klientams savarankiškumą Jūs taupote savo darbuotojų resursus
  • Savarankiškumas gali pakelti kliento pasitenkinimo lygį
  • Didinamas paslaugų atlikimo skaidrumas, paprastesnis valdymas operatoriui ir vartotojui
  • Sumažinama žmogiškojo faktoriaus klaidos tikimybė
  • Išauga galimybės didinti paslaugų užsakymą neįdedant papildomų pastangų
  • Dėl sistemos lankstumo ir patogumo klientai lieka labiau patenkinti paslaugų kokybe
  • Galimybė organizuoti ir planuoti darbus, informacija nepasimeta

Reikia sprendimo?